Szefowie małych firm mogą odetchnąć: wreszcie na rynku są tanie materiały biurowe

Zapraszamy ksiegowosc.abacus.pl

MENU GLOWNE:

Nie ma firmy z branży reklamowej, marketingowej, biurowej, w której nie byłyby wykorzystywane artykuły papiernicze i akcesoria biurowe. Każde przedsiębiorstwo potrzebuje notesów, długopisów, kopert, blankietów, dziurkaczy segregatorów. Zwłaszcza te ostatnie odgrywają ważną rolę w biurze, zwłaszcza w dziale księgowym, który zajmuje się ewidencją księgowo-podatkową (faktury VAT, zaliczki na podatek dochodowy, składki ubezpieczeniowe, spis z natury, itp.).

Artykuły biurowe muszą po prostu być. Trzeba przecież zapewnić pracownikom zatrudnionym na podstawie umowy o pracę odpowiednie materiały i narzędzia pracy. Zaliczają się do nich materiały biurowe.

Nawet w małej firmie wydatki na artykuły papiernicze i materiały biurowe mogą stanowić rocznie ogromne sumy, a co dopiero w przedsiębiorstwie zatrudniającym kilkadziesiąt i więcej osób albo obsługujących dużych kontrahentów. Każdemu trzeba przedstawić ofertę, wysłać faks, wydrukować umowę, zaproponować kosztorys. Bez faksu i drukarki się nie obejdzie. Przydałby się też tusz w urządzeniu do drukowania, kopiowania, skanowania i wysyłania dokumentów.

Całość kosztów może rocznie iść nawet w kilka, kilkadziesiąt tysięcy złotych. Trudno to sobie wyobrazić, lecz tak jest. Menedżerowie głowią się, jak ściąć te wydatki, nie obniżając standardu pracy i jakości obsługi klienta. Podpowiadamy im: wybierzcie tanie materiały biurowe!